Referenssit

Sairilan koulukoti

Valtion koulukodit ovat Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen alaisia lastensuojeluyksikköjä, jotka tuottavat erikoistuneen lastensuojelun ja erityisopetuksen palveluita. Sairilan koulukoti toimii Mikkelissä. Sairilan koulukodissa on n. 70 työntekijää hoito-, kasvatus- ja opetustehtävissä.

Etelä- Savon turvallisuuspalvelut (EST) vastaa Sairilan koulukodin EA- ja Avekki-koulutuksesta. Koulutukset ovat niin sanottuja jatkuvia koulutuksia. Koulutusten avulla pidetään yllä henkilöstön ensiapuvalmiuksia, väkivaltatilanteiden ennaltaehkäisyä ja -hallintaa.

Koulutuksien sisällössä on huomioitu meidän toiveita ja ammattitaitoisen koulutuksen kautta myös henkilökuntamme ammattitaito on kehittynyt huomattavasti.

– Sairilan koulukoti Päivi Kinnunen, Johtaja

Saimaa Stadiumi

Turvallisuuden hallinta on Saimaa Stadiumille erittäin tärkeä.

Olemme suunnitelleet ja toteuttaneet v. 2019 alkaen

useita erilaisia turvallisuuskoulutuksia EST Palveluiden kautta.

EST on osannut kuunnella ”tarkalla korvalla” toiveitamme koulutuksen sisällöstä.

Koulutukseen liittyvät harjoitukset on toteutettu hyvin käytännönläheisesti.

Kouluttajat ovat rautaisen kokemuksen omaavia turvallisuus- ja pelastusalan ammattilaisia.

Koen, että tämäntyyppiset ammattikouluttajat osaavat tuoda koulutuksiin

todellista ryhtiä ja uskottavuutta.

Voin siksi suositella lämpimästi EST:n koulutuspalveluja muillekin.

– Saimaa Stadiumi Kari Huttunen, Kiinteistöpäällikkö
format_quote

6h koulutuspaketti (ensiapu 3h + uhkatilanne 3h):

Jouduimme koronatilanteen vuoksi pitämään tilaisuudet yhtä aikaa sekä lähi- että etäkoulutuksena. Kiitos siitä, että tämäkin onnistui.

Kouluttaja oli asiansa osaava ja pelkisti mukavasti ydinasiat.

Oli kiva, että kertasimme toisen kerran alussa elvyttämisen, jolloin Rämälän koulun henkilökunta sai myös harjoitella elvyttämistä nukkien avulla.

Voisin suositella kouluille tätä pakettia.

– Peitsarin ja Rämälän koulujen psta: Katariina Vilen, rehtori

8 tunnin hätäensiapukoulutus:

Hyvä kouluttaja, oli paljon omakohtaista kokemusta käytännön asioista, hyviä esimerkkejä.

Lupsakka ja huumorintajuinen kaveri.

Hyvä kouluttaja, kaikkiaan onnistunut päivä.

– Etelä-Savon Yrittäjät,
format_quote

4 tunnin hätäensiapukoulutukset (2 koulutusta)

olivat todella hyvät.

Kouluttaja oli alansa ammattilainen ja erittäin osaava myös kouluttajana.

Työnantajan puolesta olemme erittäin tyytyväisiä ja henkilökunnalta on tullut vain positiivista palautetta.

Kiitos!

– Mikkelin Teatteri Jaana Aholainen, hallintojohtaja