Placeholder

Sairilan koulukoti

Valtion koulukodit ovat Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen alaisia lastensuojeluyksikköjä, jotka tuottavat erikoistuneen lastensuojelun ja erityisopetuksen palveluita. Sairilan koulukoti toimii Mikkelissä. Sairilan koulukodissa on n. 70 työntekijää hoito-, kasvatus- ja opetustehtävissä.

Etelä- Savon turvallisuuspalvelut (EST) vastaa Sairilan koulukodin EA- ja Avekki-koulutuksesta. Koulutukset ovat niin sanottuja jatkuvia koulutuksia. Koulutusten avulla pidetään yllä henkilöstön ensiapuvalmiuksia, väkivaltatilanteiden ennaltaehkäisyä ja -hallintaa.

Koulutuksien sisällössä on huomioitu meidän toiveita ja ammattitaitoisen koulutuksen kautta myös henkilökuntamme ammattitaito on kehittynyt huomattavasti.

Heräsikö kysymyksiä? Ota yhteyttä

Ilmoittaudu koulutukseen